مراحل تعمیر آبمیوه گیری
دکتر شریفی
مراحل تعمیر آبمیوه گیری
یک شنبه 15 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 1154 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

مراحل تعمیر آبمیوه گیری

یک اکسپرس آبمیوه گیری جک للان داشتم که دیگر روشن نمی شد. در اینجا می فهمم که چه چیزی باعث ایجاد این مشکل شده و نسبت به تعمیر آبمیوه گیری خود اقدام و مشکل را برطرف می کنم.

مرحله 1: عیب یابی مشکل برای تعمیر آبمیوه گیری

برای تعمیر آبمیوه گیری خود ابتدا باید بفهمم مشکل چیست. در صورت داشتن دانش عمومی در مورد لوازم خانگی و نحوه ساخت آنها ، انجام این کار نسبتاً آسان است. مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که قطعه پلاستیکی کوچکی که سوئیچ ایمنی را فشار می دهد از گیرنده تفاله جدا شد. در تصویر می توانید قسمت شکسته را ببینید که به سمت چپ روی ظرف قرار گرفته است.

مرحله 2: آبمیوه گیری را باز کنید

من تمام پیچ های قسمت پایین آبمیوه گیری را برداشتم و پایین آن را برداشتم.

مرحله 3: سوییچ ایمنی را پیدا کرده و بردارید

من فقط جلو رفتم و کلید ایمنی را برداشتم زیرا به نظر نمی رسید چسب فوق العاده روی قطعه پلاستیک کار کند. به هر حال بلند مدت نیست.

مرحله 4: سیمها را بپیچانید و دوباره وصل شوید

 

ئر تعمیر آبمیوه گیری سرانجام سیم هایی را که در ابتدا به سوئیچ متصل شده اند ، می بندم و آنها را به هم می پیچانم.و البته آنها را با نوار برق بچسبانید.

مرحله 5: پایین را دوباره وصل کنید

من همه پیچ ها را دوباره وارد کردم و مانند جدید کار می کند. اگر بخواهم یک گیرنده تفاله جایگزین بخرم 20 دلار به علاوه ساعت و ساعت برای من هزینه داشت.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 54
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 536
:: بازدید ماه : 6139
:: بازدید سال : 31699
:: بازدید کلی : 294444